Friday, May 25, 2012

#61


LUKENABEB by EED 12 . 
FCUK . SUCKS EVER .

aku dah kena dua kali . 
1st , after balik praktis .
kalau basah , fine aku tak kisah . memang dah berpeluh pun kan .
tapi , masalahnya bukan basah , tapi BUSUK . dengan KUNYITnya lagi , dah la aku pakai tudung putih.
2nd time , after balik supper . 
and that time , i'm wearing my beloved cardigan .
oh puhlease , jgn fcuk sgt . habis busuk cardigan aku tu .

foine , aku tak kisah kalau memang ada orang kenakan aku .
but , aku rasa mcm takde . 
aku rase mcm mereka mereka tu mmg jaki aku so , diaorang simbah la aku dgn TELUR BUSUK WARNA HITAM tu .
1st time , ******* dgn **** yg buat .
2nd time , ***** ******* yg buat . 
obvious la weyh . 




No comments:

Post a Comment