Thursday, January 26, 2012

kan kita belajar dari kesilapan .

once upon a time . cewahhh . 
hari khamis , 26012012 , ade kelas Bio . sir safwan nak check topical module .
so , kiteorg check laaa . punya semangat aku nak jawab soalan , ingatkan dapat token , sekali...HAMPEH !
alia soleha , group leader kiteorg pun dah buat muka . 
dah habis check module , sir safwan suruh hantar kat dia , nak sign laa kan . 
so , aku hantar laaaa . beratur , then turn aku . 
time sir nak tanda module aku , dia ade nampak satu page ni tak bertanda .
then , here's the conversation .

sir safwan : ni kenapa tak tanda ? mesti baru buat tadi kan ?
aku : eh . tak lah sir . saya dah buat . tapi pakai pensel , pastu saya padam tulis pakai pen balik .
sir safwan : kenapa awak tulis pakai pensel ?
aku : errrr sir , saya tulis pakai pensel dulu sebab saya tak yakin dgn jwapan saya . 
sir safwan : kenapa tak yakin ? salah takpe . kan kita belajar dari kesilapan .
aku : okay sir .

aku terpana seketika bila dia cakap mcm tu . i mean like , WOW !
jarang nak dengar lelaki cakap mcm tu . ye laaaa , tapi aku macam "wah , matured nyaaa"
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D 
dah happy2 tu , kelas dah nak habis . before habis kelas , sir safwan cakap " jangan tulis pakai pensel lagi . awak bukan sekolah rendah lagi . lepas ni , saya tak nak tengok awak tulis pakai pensel lagi ."
and , aku ape lagi laaa . terasa gila siot . actually , bukan aku je yg tulis pakai pensel , ramai lagi kot . 


ah , itu tak penting . yang penting , aku still terpana dengan nasihat dia tu . 
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D so cute !



No comments:

Post a Comment